۱۳۹۰ اسفند ۱۱, پنجشنبه

دل نوشته های تحریم کنندگان انتخابات

رای اولی ها : عزیزم من دوست دارم اولین مهری که توی شناسنامه ام میخوره مهر ازدواج باشه!

اصلاح طلبها: ما در انتخابات شرکت میکنیم تا نشان بدهیم این نمایش انتخابات است و نه خود ان

اپوزیسیون: ما تنها در انتخاباتی شرکت میکنیم که برگ رای ان دو گزینه داشته باشد  اری یا نه به جمهوری اسلامی

زنان : ما در دو حالت رای میدهیم یا جمعیت مان دو برابر مردان باشه یه حقوقمان دو برابر  حقوق فعلی

کودکان: خوشبختانه  ما خارج از اراده خود و بالاجبار نمیتونیم در بازی و نمایش حکومت  دخالت کنیم

چت بازها: ما پشت کامپیوتر انتخابات را تحریم میکنیم  انقلاب میکنیم . حکومت عوض میکنیم . جامعه مدنی تشکیل میدهیم و...... بابا ول کن دیرموقعه میخوام بخوابم

زندانیان سیاسی: ما رای دادیم زندانی شدیم شما رای ندهید تا ازاد باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر