خبرنگاران سبز/جامعه:
دائم بحث فساد میشود و میخواهند مچگيری کنند، ولی من معتقدم آنچه که فساد ناميده میشود مجموعه سياستهايی است که ما امروز در زمينه اقتصادی داريم.
برخورد با فاسد آخرين حلقه از مجموعه يک زنجيره بلندی دانست که بايد انجام بگيرد. قبل از آن مسيرهايی را که به فساد میتواند، بيانجامد از جمله پارتی بازی، خويشاوند سالاری و رفاقت بايد از بين ببريم.
از کسانيکه پرونده دارند و صدها ميليارد ثروت دارند نبايد در دستگاه خود استفاده کنيد. وقتی شما همه اين کارها را انجام داده و بخشنامهها را صادر کرديد و سياليت اطلاعات ايجاد کرديد و اطلاع در اختيار مردم قرار گرفت و اجازه نداديد تا قراردادهای نفتی در وزارت کشور انجام شود، بلکه اين قراردادها در جلوی مردم و خود وزارت نفت انجام شد، آن موقع اگر شما به دو فاسد هم برخورد بکنيد باز هم نبايد نامش را اعلام کنيد بلکه بايد مدارک کافی را به قوه قضائيه ارائه دهيد و اگر اراده و عزم داشته باشيد، میتوانيد مشکلات را حل کنيد.
دولت تعرفههای موبايل را بالا و پايين برد و ميلياردها تومان در اين رابطه بالا و پايين شد، تعرفههای شکر عوض شد و ما میپرسيم چه کسانی سود کردند ؟
با بودجه کشور تمام پلاکاردهای شما که همه جا را گرفته ممکن است از اين منابع تامين شده باشد. بياييد ثابت کنيد چه کسانی از اين مسئله سود بردند ؟
تعرفههای ماشين را بالا و پايين کرديد و بگوييد چه کسانی از اين مسائل سود بردند؟ من معتقدم اينهاست که فساد را در جامعه درست میکند.
من راجع به سياستهای چهار سال گذشته صحبت میکنم و خطاب به مجری ادامه داد: من از شما تعجب میکنم چرا وقتی کسان ديگر در اينجا صحبت میکنند چنين تذکری نمیدهيد ؟ من تمام وقتم را میدهم تا ايشان سه برابر من اينجا صحبت کنند و هر دروغی که میخواهد، بگويد.
وقتی ايشان اينجا دروغ میگويد هيچکس يقهاش را نمیگيرد. من اسم کسی را نبردم.
بنده يک فرد انقلابی هستم و در اعتراض به وضعيتی که ايشان بوجود آورده، سخن میگوييم و اگر اينطور نبود من نمیخواستم وارد شوم و همان کار فرهنگی خود را میکردم.
ايشان مملکت را به جايی کشانده است که پر از دروغ و نفاق است و پرونده سازی میکند و خجالت نمیکشد که در مقابل بنده بصورت بازی، مدام عکس خانم بنده را نشان میدهد درحاليکه خانم من يک استاد دانشگاه و يک فرد روشنفکر است و من نمیخواهم تعصب شخصی را وارد اين موضوع کنم ولی ايشان تا اين اندازه خودش را پايين میآورد.
حالا شما به بنده میگوييد که من حرف نزنم؟ من اجازه میدهم که ايشان بيايد و حرف بزند و نماينده دادستانی هم نباشد که زمان را اندازهگيری کند و عيبی هم ندارد.
یادمان نرفته است که میرحسین سبزمان خطاب به مردم چه گفت : ای مردم همه صحبتها را در کنار هم قرار دهيد و اين گرافهايی که بنده نشان دادم، يادتان باشد و بدانيد که اين نمودارها را بالا و پايين میکنند تا شما را گول بزنند و نقش مار میکشند تا سعی کنند شما را به بيراهه ببرند و من با اينها مخالفم.
ايشان همه جا صحبت میکند و تهمت میزند و صدا و سيما، سايتها و پولها هم در اختيارش است.
منبع : جامعه سبز ایران
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر